Rozdzielnice energetyki nietrakcyjnej

RESO-3F

Rozdzielnica RESO-3F jest elementem systemu energetyki kolejowej DIMaC-EK. W zależności od konfiguracji może pełnić dwie funkcje: sterować elektrycznym ogrzewaniem rozjazdów oraz sterować załączaniem i ściem nianiem oświetlenia zewnętrznego.

STEROWANIE OBWODAMI

  • Autonomicznie (na podstawie pomiarów pogody)
  • Ręcznie na podstawie poleceń wysyłanych z konsoli rozdzielnicy, sterownika nadrzędnego lub zdalnego stanowiska diagnostycznego

DIAGNOSTYKA URZĄDZEŃ I OBUDÓW

  • Kontrola stanu zabezpieczeń
  • Pomiar prądów i napięć zasilania
  • Pomiar mocy dla każdego obwodu
  • Kontrola antysabotażowa rozdzielnicy
  • Kontrola antysabotażowa transformatorów separacyjnych przy rozjazdach
  • Diagnostyka przetworników pogodowych
  • Detekcja uszkodzenia grzałki, oprawy

WSPÓŁPRACA Z PRZETWORNIKAMI

  • Przekaźnikiem zmierzchowym
  • Centralnym przetwornikiem pogodowym TST-210/211
  • Przetwornikiem przytorowym na rozjeździe wzorcowym TST-137

Rozdzielnica RESO-3F jest zgodna z wytycznymi PKP PLK S.A. let-5

Rozdzielnica ROD jest urządzeniem przeznaczonym do automatycznego sterowania obwodami oświetleniowymi i stanowi część systemu energetyki kolejowe DIMaC-EK. Sterowanie załączaniem oświetlenia oparte jest na autorskim astronomicznym programatorze czasowym DIMAstro, programach czasowych oraz przekaźniku zmierzchowym. Rozdzielnica posiada wbudowane funkcje sterowniczo-diagnostyczne.

FUNKCJE

  • Sterowanie obwodami wyjściowymi przez sterownik rozdzielnicy oraz na podstawie poleceń wysyłanych z pulpitu operatorskiego, sterownika nadrzędnego lub zdalnego stanowiska diagnostycznego
  • Diagnostyka obwodów i elementów wewnętrznych polegająca na kontroli otwarcia drzwi rozdzielnicy, kontroli za­bezpieczeń obwodów oraz autodiagnostyki modułów wewnętrznych

CECHY CHARAKTERYSTYCZNE

  • Kontrola stanu zabezpieczeń
  • Pomiar prądów i napięć zasilania
  • Pomiar mocy dla każdego obwodu
  • Kontrola antysabotażowa rozdzielnicy
  • Kontrola antysabotażowa transformatorów separacyjnych przy rozjazdach
  • Diagnostyka przetworników pogodowych
  • Detekcja uszkodzenia grzałki, oprawy

Rozdzielnice ROD i RESO są przygotowane do współpracy z centralnym systemem SMUE używanym przez PKP PLK S.A.